Fortrydelses ret, prisfejl og returnering af varer

Priser

McCabes tager generelt forbehold for fejl i produktbeskrivelserne på varerne og åbenlyst fejlprismærkede varer hvor varerne er væsentligt lavere end en anden tilsvarende vare.

Ombytninger
 
Fra du har modtaget din vare fra McCabes har du 14 dage til at beslutte, om du vil beholde varen.
 
McCabes garanterer din returnering af varer, hvis de er i samme stand ved returnering som ved levering fra McCabes. Det betyder, at varerne ikke må være vaskede, ændrede, brugte og at alle pris- og varemærker stadig sidder på. Desuden skal varen sendes tilbage i originale embalage som du modtog varen i.
 
 
Varen skal altid returneres direkte til:
 
McCabe's Rideudstyr
Ny Tønningvej 3
8740 Brædstrup
 
 
Refunderinger
 
På varer der er købt på www.mccabes.dk og som returneres, vil beløbet blive refunderet inden 14 dage og via krediterings modulet der er integreret i webshoppen, hvilket betyder at vi som udgangspunkt ikke refunderer til en en anden konto end den der har været anvendt ved købet. Så fremt det er vigtigt at få pengene på en anden konto skal det fremhæves tydeligt på et skriv du vedlægger i pakken og ligeledes et konto nummer til bankoverførsel til din konto. Måske ønsker du bare at ombytte varen til en anden størrelse og det er vigtigt at du skriver det tydeligt på det papir du vedlægger. På alle returneringer skal der være et Ordrenummer så vi kan finde dig som kunde i vores system. 
 
 
 
Reklamation – er der noget galt med varen
 
Når du handler på www.mccabes.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
 
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
 
Vi vil gøre opmæsksom på at det ikke er McCabes der er den afgørende enhed i langt de fleste reklamationssager, det er næsten altid producenten der afgør reklamationer, derfor er tidsrammen styret af deres håndtering af reklamationssagerne. Vi som forretning gør alt hvad vi kan for at presse din sag igennem så hurtigt som mulig.
For at øge hastigheden på en reklamationssag kan du gøre følgende, ofte kan en reklamation klares i første omgang med billeder. Send en mail til info@mccabes med beskrivelse af fejlen, et ordrenummer eller billede af kvittering og send gerne billeder med af varen. Vi vil også gerne have oplyst størrelse og farve og afvent svar. Vi svarer gerne indenfor 48 timer. 
 
Hvilke billeder skal du sende ved reklamation
 
Vi skal naturligvis have billeder af skaden, men ofte vil producenten også have billeder at de små labels der sidder inde i varen. Nogle varegrubber har unikke varenumre og producenten bruger dem til at se hvilken produktion varen kommer fra.
 
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
 
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os. Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
 
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
 
Fragt og fragtomkostninger
 
Alle ordrer foretaget på www.mccabes.dk pålægges fragt på 55 kr., uanset hvor meget ordren vejer. Der pålægges ikke flere fragtomkostninger, hvis Westcomb vælger at levere din ordre i flere på hinanden følgende leveringer.
 
Bestiller du varer for over 499 kr betaler McCabes fragten.
 
Al fragt fra McCabes foregår via GLS.